12 Aralık 2009 Cumartesi

Dengeler Adına...



Yaşasın Konfederasyon
Yaşasın kamçılar ve köleler
çünkü siyahları sevsem de
LINCOLN'in bir yalancı olduğunu biliyorum
dengeler adına vuruldu kim vurulduysa
çiftçiler, Marlyn Monreo, Bağdat
dengeler adına bırakıldım kendimle başbaşa
burada, şehremini'de
ve bir hallaç pamuğuna dönüşmüş olarak
kimim ben nereden gelip nereye gidiyorum
bunun ne önemi var
Mossad besliyor kafka'yı
ZEN'i Amerika finanse ediyor
çünkü hepimizi uyuşturup
ortadoğu'yu ateşe vermek istiyorlar
ikilem,
üçlem ve dörtlemler
alternatif çöplüğüne döndü
üçüncü dünyanın beyinleri

"Hiç Akletmez misiniz?"

"Hayır etmeyiz..."

felsefenin soysuz çarkına teslim ederiz ayetleri
öyle büyüttük öyle büyüttük ki felsefeyi eylemide aldı içine
ve ateşler içinde,Bağdat'ın orta yerinde çırılçıplak kaldık
işte dengeler adına silahsız
dengeler adına şahsiyetsiz miskin, geveze, entellektüel

dengeler adına vurmadı bizi kim vuramadıysa

dengeler adına şair yaptılar bizi

...

HAKAN ALBAYRAK
Bugünlerde biraz okumaya ve üzerine düşünmeye ihtiyacımız var Hakan Albayrak'ı..
Benim için aktif iyinin rolmodelidir ve pasif iyiliklere kurşun sıkan adamdır..
Ütopyalar görmeyen Allah'ın izniyle gerçekleşebilecek olanların hayalini kuran bu adamı Can Kulağını hatta Yürek kulağını açarak dinlemek gerek..

"..Olabilenlerden olmak" duasıyla..
NüHa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..