29 Aralık 2009 Salı

Buhuristan'ım Yenilendi (...)


Buhuristan..

Bugünlerde şehirlerle anılan isimler kulağıma çok hoş gelmeye başladı
Buhari,Taberani... buralarda buhuri olsun istedim..Hani Benim küçük şehrim vs..Esiyor arada :)


Yoğun zamanlarda insanlar hiçbirşeye yetişemeyeceklerini zannetsede en önmeli işler en yoğun zamanlarda oluyor..

Bir işi yapmak için boş vakit aramayı ne kadar beklersem o kadar erteliyor ve nihayetinde işi mutlaka yarım bırakıyorum :)

O yoğun zamanlardan geçtiğim şu günlerde blogla ilgilenmeyi hangi araya sıkıştırdımsa değişikliğe buldum zamanı şükür..

Gönülle birlikte göze de hitabetsin istedim
olmuşmudur? takdir okuyanların..

(biz kaç kişiyiz?? sormuyorum )

:))
Gönlümle..
NüHa
(Buhuri)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..