4 Aralık 2009 Cuma

Aç Karnına "Neşeli hayat" (!)

İsmine aldanıp gülmekten karnımıza ağrılar giriceğini filan umarak gitmiş olmalıyız ki.. Filmden çıktığımızda biz niye gülmedik ? diye sorgular durumdaydık..
...
Yılmaz Erdoğan..
"Neşeli hayat"
....
Bu ismin altını doldurucağını umarak gittim..
Yılmaz abi oynadığı rolün hakkını söke söke almış yine karakterden.
Filmi anlatmak gibi bir lüzumsuzluk yapmayacağım tabiki,
ama şu başlığa koyduğum ironik cümle çok esaslı duruyor filmde.. (hemde film uğruna aç kalmaya göze alan biz de :) )
....
Çok varoş film izlemeyi sevmeyenler gitmesin, içi acıyan ruhu daralan kuzenim gibi.. :)
Hüzünlü tebessümlere gebe bir film işte...
Vizontele gibi iddialı değil ,
ama onun kadar yalın bir Yılmaz Erdoğan filmi..
Ben sevdim..
sevmediğim bölümlerde"Yılmaz'ın iyi yanlarını almalıyız" dedim :)
Ennihayetinde film Bkm izleyicilerine hiçte yabancı gelmeyecektir...
Son olarak;
İnsanın kafası rahat olmasın be Yılmaz abi
-"Öylemiiiiii" :)
(bundan mütevellit en sevdiğim yılmaz erdoğan repliğidir :) )

Saygıyla;
NüHa

2 yorum:

  1. ben senden önce gitmiştim aşgım hehe:DD

    filme ilk çıktığı gün gittim sanırım gittik daha doğrusu..
    ama sinema o kadar kötüydü ki (ses sistemi vs) film zaten büşranında da dediği gibi varoş bir film ve varoş bir türkçe konuşuluyor genellikle birde sesin bozukluğu eklenince buna nerdeyse filmin yarısını anlamadım diyebilirim..tam bir hüsrandı..

    ama anladığım kadarıyla sevdim :DD
    yılmaz abi gene güzel bir film yapmış..

    En rahat anladığım repliği yazıyorum;

    hohoho :DD

    YanıtlaSil
  2. O'nu anladıysan filmi anlamışsındır maşkum :D
    dert etme... :)))

    YanıtlaSil

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..