5 Ocak 2010 Salı

05.01.1900'lü yıllar :)


Hani ben doğmasaydım da anlamından birşey kaybetmezdi hayat bilirim.. Sen rahmet edince yok olan birşeye varoluyor Allah'ım Yok olan birşeydim işte bundan bilmem kaç yıl önce
adım dahi yoktu annemin dilinde..
Rahman sendin senin umrundaydım Allah'ım
Rahmet ettin o karlı kış gününde
....
sonra üstüme büyük gelmeye başladı annemin diktiği o kırmızı gömlek sonra kırmızı pabuçlarım ve ilk bisikletim..
....
İlk olmazlarım,ilk düşmelerim,ilk yazım ilk kışım....
Hala o kırmızı gömlek kadar bol geliyor hayat üstüme
kaybolmamak için umruna tutunsamda birilerinin
Bilirim yinede en çok senin umrundayım Allah'ım
.......
Hiçbirşey ben geldim diye anlamlı olmadı ben gelmeseydim de olacakken bana rahmet ettin
...
Teşekkürler Allah'ım..

1 yorum:

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..