1 Ekim 2010 Cuma

Zaman Akar..Ya İnsan..?




"Toplumumuz insanların kendileriyle mutlu ve barışık yaşamalarına zemin hazırlayan,bu şekilde yaşamalarını öğütleyen bir kültüre sahip değil.Bireyin,'bu kültür bana uymuyorsa,bende ona uymam' diyebilecek kadar güçlü olması gerekiyor".


"Bu sadece yalnızlık.Yalnızlık hissinden korkmuyorum ve o duyguyu bir kenara bırakacağım,çünkü tecrübe edilebilecek daha bir çok duygu var"


"Birbirinizi sevmezseniz yok olursunuz..."

(Prof. Mori)



Tavsiyeleri ciddiye alırmısınız kitap seçimlerinizde bilmiyorum ama ben fazlaca ciddiye alıyorum sanırım..Zaman kaybı kitapların yazıldığına olan inancımdan belkide..


Ve tavsiye üzerine okuduklarım çoğu zaman pişman etmedi tıpkı " Öğretmenim Mori'yle Salı Buluşmaları"nda olduğu gibi.


Kitap tavsiyesi için Teşekkürler Selahattin Yusuf

:)

Ve ikinci fonumuz Dergah.. gönlümü bir kez daha fethettiği için bir teşekkürde ona..


Cemil Meriç okumaları üzerine yazısıyla "Nihat Dağlı" ve şiirler ile çok güzel bir meşguliyetti..Okumalarımız emeklerine dua niteliği taşısın inşallah..


NüHa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..