5 Ekim 2010 Salı

"Bir Nev-i Alaturka"

Bazı sanatçıların içime üfleyen ve ondan nüfuz eden bir sesi var olduğunu düşünürüm.
Nev de o isimlerdendir,kendine hastır, (bende yapıyım o espriyi)
Nev-i şahsına münhasır bir sanatçıdır :)


"Sen gibi" albümündeki 'mühürlü kaderim' le hayatıma girdiğinden beridir yakınlarımdan "seninki" diye tepkiler aldığım tek sanatçı olduğunu itiraf etmeliyim :) :(

Bu albümünü öyle beğendim ki..
Tarzının dışına çıkarak yorumladığı Türk sanat müziği eserlerini onun o ayırdeden sesinden bir kez daha sevdim
Yaz boyu mırıl mırıl susmadım.. (ses konusunda eleştirilere kapalıyım) :)

Tavsiye makamında;
"Kapıldım gidiyorum" "kimseye etmem şikayet" "Ey Büt-i Nev Eda" en beğendim parçalar olmakla birlikte hepsini ayrı ayrı tekrar kere dinledim..dinliyorum


NüHa
Bir Nev-i alaturka dinledinizse mırıldanın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..