27 Kasım 2009 Cuma

Müessesemizin İkramıdır :)))


Kimselere vermediğim, şekerlerim ve çikolatalarımı blogumun nezih okuyucularıyla paylaşıyorum :))

Ve tabiki Nisa'm,Tuba'm bunların üçer adet olmasının hikmeti siz'siniz :)

Mavi benim olsun, yeşili Tubamın, pembeside Nisamın :)
Aradakileride ziyaretçilerimize verelim zaten hepi topu o kadar ziyaretçimiz var :D
......


Daha bitmedi...

Bayramda el öpmeye gelicek şanslı misafir adaylarımıza annemin süprüz ikramları olucak :D (tamamen misafir çekmek için yapılmış oyunlar .Ailede küçük olunca bayramda gelende olmuyor şikayetçiyizde azcık.. :D )

Ama ilk günü geldiniz geldiniz, gelemediniz bu tren kaçıyor :)
Keşan'ın yollarına revan oluyoruz bildiğiniz gibi :(

Onada şükür...

Bayramda gidilicek, eli öpülücek hayır duası alınıcak büyüklerimizi
ve bereketlerini eksik etmesim Rabbim..


Yarın Bayram..
Bayram soframızda yine 'aşiretimizle' olucaz inşallah :))
Buralara pek uğrayamayabilirim
Hazır saat gece yarısını geçmişken :)
Tüm islam aleminin Kurban bayramı mübarek olsun..

Bayramımızı Bayram gibi geçirmeyi dilerken,
Ümmetin bayramı bayram yapamayanlarınıda dualarımıza katalım inşallah
...
Kalbi dualarım ve sevgilerimle :)
NüHa

2 yorum:

  1. zaafın Ümmü Ubeyde :))27 Kasım, 2009 12:17

    amin amin amin...

    yarısını sabote ettiğiniz şekerler bunlar demek :)) sadece 6 tane mi bıraktınız aşgımm pesss oburlar siziiii :)))
    annenin elini öpmeye ilk ben gelecem :) aşgım annen beni biraz sıcak karşılasın yoksa seninle yatak odasına gelmek istemiyorum :)) hahaaa...

    hayırlısıyla keşana gidin gelin bitanem.biz beklemede olucaz minik aşgmımızla dimi minik aşgımmm :))
    aşgım bayram mesajın tam bi saknadal orda bile harçlıkta harçlık diye tutturmuşsunn sizin paraya bu denli meyilli olmanız beni hasta ediyor :) tüm servetimi bir sosyal hizmetler kurumuna bağışlayacam sizde olduğunuz yerden dövünün :))
    bi minik reşatlı koç ister bi minik bana borç takıpp harçlık ister napolyon olsa paraya olan zaafını yitirirdi be :))

    ahh sizleri herşeyinizle seviyorum canlarımsınız sizz benimm her nekadar sıpa ,yaramaz ve bir parça kapitalist olsanız bilee zaafım olmaktan alıkoyamıyor kalbimm sizi :)

    aşgım sanane bayramı bayram yapamayan guruhtan iki sıpada mesaj vermese olmaz hıh belki adam kötü belki canı karışıklık istiyor belki ağzı tatlanmasın istiyor yani sizene aşgımm ülkenin derdinden sizene kendinize bakınn yavv Allah Allah... hıh :))

    YanıtlaSil
  2. ben siyah topları istiyorum en lezzetlisi onlar kendimin pembe çaklıtıyla bademimi sizle değiş tokuş yabcam :p

    aminn aşgım..
    hayırlı bayramlar olsun..

    YanıtlaSil

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..