4 Eylül 2010 Cumartesi

Yağmur Yağsa Güneşin Yerine*

**



Gayret et güzelim..*


Mutlu bir güne uyanmamak üzere şartlanmış bir akşamın sabahında
uykudan şiş gözlerimi klimacı amcaların kapıya dayanmasıyla açmışken
ne kadar isabetli olduğumu geçiriyordum içimden..

Ta ki tramvay'ın içinde sıkışıklıktan zafiyet geçiren insan yığınlarını görene dek
hayır hayır bugün "mutsuz olmayacak" dememiştim bir ihtimal bırakmıştım güzelliğe "onu benden siz aldınız istanbul sokakları " :P




Yanlış Bir Öyküdeyim Beni Yeniden Yaz..*


İlginç bir alışamamışlığım vardır kalabalıklara ...
yakınlaştıkça uzaklaşan bir girdap..
Uzağa düştüğümü hissettiren bir uçsuzluk
Olmamam gereken bir yerde tanıdık bir simaya "burası değil" gözlerle bakacak bir hazırlık içinde attığım yüzlerce adım..bir ki üç dört...Allah..Subhan...Rahman...Rahim...


Hep Benle beraber unuttuklarım..*

Çıkarken çantama son anda Aliya'yı neden aldım bilmiyorum

güç..cesaret...bilgelik..

Hayır, sanırım bu duyguları hissetmek istemiyordum bugün,başa çıkamazdım da.. başka birşey.. şefkat belki.. 'buradayım.. hüzünlerini tutuyorum yüreğinin,kaybetmemen ve unutmaman gerekenleri, biz böyleyiz.. bekleme iyiliği reva görmelerini kendine ...' der gibi baksın.. için...


Bir kere daha yenilmemek için belkide..
Zafer çok iddialı durmuyor artık dilime..

O'nu haketmiyor yenilmeden kimse

NüHa


*D.S.S="Gayret et güzelim"
**Kitap=Recep İhsan Eliaçık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..