22 Haziran 2010 Salı

Hem Yaralı Hem Yakını Bir Yaralının...





Hem yaralı hem yakını bir yaralının
kırıldı kuş sesinden direkleri dünyanın,kaldım eşikte sübyan
kaldım cümle ovayla temmuzun köklerinde ,yaşlanmış ağaçlara dert oldum
Kimi görsem dedim işte burdayım iki ince boynumun arasında
Kimi görsem dilim buruk kelimeler ölümlü sesim anadan üryan


Yürüdüm benle birlik ağır bir halk yürüdü
Suya baktı ağırdı,güze baktı ağırdı,sola vurdu ağırdı
Bir sabah dünya boşken kalkıp sordum kendime;neyin var taşınacak?
Şu kırık dal sesinden,şu tökezleyen ırmak gürültüsünden başka
neyin var sen gidince aklı sende kalacak!


..........
Ali AYÇİL
Okudukça yavaşlarsın bazen,
durulursun o kızgın ırmakta.. zamana takılan bir yanın vardır birde zaman tanımayan..
Ben en zamansız yanımda okurum şiirleri ki akarken kırmayayım denizi..

1 yorum:

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..