19 Mart 2010 Cuma

Çay arası..



keten gömlek sekiz kat...

dördünü al dördünü sat
benden başka yar seversen
kalkma döşeklerde yattt
vay vay vaaay vay benim halimee..
:)


Bahar gelmiş ben ders çalışmak için kitaplara kafamı gömmüş dilime takılan şarkıları mırıldanıp arada soluklanıyorken bloga kaçtım..

İçim kıpırdadı bugün uzuun zaman sonra

bir dostuma rüyamda sarıldım

o artık yok olsada

bir dostumla telefonda konuştum
bir haftanın sonunda
bir de çok güzel şeylerin hayalini kurdum :)

mutluyum bugün elhamdülillah


evet yapılıcak çok iş var
evet daha okumadığım yarına yetişmesi gereken fasiküller var

evet daha 30 ünite çalışmam gerek

evet daha Afrika'ya gidemedik

evet daha Kudüsün yaralarını saramadık

ama ben mutluyum çünkü umutluyum!..

(hala rüyalarımı hatırlayarak uyanıyorum çok şükür...)

deli miyim neyim?
bahar geliyor ondandır
(bu aralar başımıza taş düşse bahardandır diyeceğiz :) )
Sınavlara iki hafta kala bu enerji hayra alamettir inşaallah :)

Dua etmeyi öğretene bin şükür
umudu olduğumuzun, umudumuz oluşuna bin şükür
"Yarabbi ne dilediysen dilenebilecek en iyi şey odur.."
NüHa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..