19 Aralık 2010 Pazar

:D


Gece gece bloguma ve Nisam'ın namı diğer Yeritimlikaranfil'in bloguna

" http://yeritimlikaranfil.blogspot.com/ "

göz atıp çıkmaktı niyetim.
Asayiş berkemal deyip ekranın sağ üstüne tıklamaya saniye kala
"Büş'ler sokağı" başlığı altında bu iki deliliği görünce gülmeye tutuldum
(((((((:

Dostumla en son kavuşma mitingi düzenlemiş zafer işaretleriylen flaşlara poz veriyorduk.. :D
Şu mavili olan "ray-ban" marka gözlükleri ilen aşırı cool çıkan benim..
Nisam da şu kameralara alışık olmadığından yanakları al al olmuş köylü kızımsı olan..

Bunu çerçevelettirip bloguna astığın için sana minnettarım Kuzum :D
aynından bir tanede ben istiyorum..


Neyse pek sevgili olan blog gecenin bir vakti aşırı sırıtmış bir selam veriyorum sana (:

Ve Nisam;
Şüphesiz Zafer İnananlarındır
(:

5 yorum:

  1. Resim ne hoş...
    Tebessümden geri duramadım :)
    Dostluğunuz uhrevi olsun dilerim..
    :)

    YanıtlaSil
  2. " İnanan bilmez, bilen inanmaz " diyorlar...(:

    YanıtlaSil
  3. Amin rehgüzar..allah razı olsun..
    Tebbessüm etmemek elde değil :)

    Adsız...adınızı bahşetseydiniz..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Korkarım, kimbilir daha ne delilikler buldun (((:

    YanıtlaSil

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..