24 Mayıs 2010 Pazartesi

Sevda Dedim..Bilirmisin?...

*


Sevda dedim bilirmisin
göze almak ölümü..**

Umudunu alıp sevdalı gönüllere pay etmek için yollara düşmekti bizimkisi.

İrtibat kurmak, nöbet beklemek ,mevzide geçecek ömürler adına ahd etmekti..
Yangın kulesini terkedemezdik şehri alev alırsa hesabı kime sorulacağının derdini taşıyor yükümüzün altında ezilmemek adına birlikte saf tutmaya gidiyorduk..

Sevda dedim, öyle değil
hiçe saymak bir ömrü..

Herbirimiz aynı sevdaya yürek koymuştuk
kimisi dilinde zikriyle sevdaya destek verirken

kimi safları düzeltti

kimi gözyaşlarıyla suladı gönülleri..
Herkesin sevdasının büyüklüğünce yaptığı işlere şahit tutuyorduk

zamanı, mekanı ve insanı..

Sevda dedim terketmek
ana,baba,kardeşi..

Artık mesafeler yoktu arada
en batısından en doğusuna kardeşlerimizin gözlerinin içine bakmak "davamız ,gayemiz, derdimiz" diyebilmekti mutluluk..


Sevda dedim öyle değil

değişmek dipten kökten...


Heybelerimizi önce paylaşmak sonra boşluğunu doldurmak için gelmiştik.
Yükümüzün sorumluluğunu birkez daha hatırlamak, kimliğimizin değerini ve şahsiyetimizin kıymetini kavramaktı gelişimiz.

Sevda dedim bilirmisin
ömrü mevzide geçmek

Ümmetin körelen vidanını ihya etmek, sessizliğe mahkum olmamak,
Rahmet Peygamberi'ne gelen vahyi yüreklerimizin nisyan dehlizlerinde çınlatmak
"kalkıp ve uyarmak" için bekleyecek vaktin olmadığını anlamak için birdik,bizdik,umuttuk..

Sevda dedim öyle değil
Allah'ı tek yar seçmek...

"La ilahe" dedik sildik sekülerleşen dünyanın putlarını
"illallah" dedik tek yar olduğuna iman ettik..
Bize şahit olma şerefini bahşeden,insanlığın sorumluluğunu yükleyen
Rabbe Hamdolsun
..


Ve inanmayanlara de ki
"Artık elinizden ne geliyorsa yapın;
ama bilin ki,biz de (allah yolunda elimizden geleni)
yapacağız.."(hud 121)




NüHa


* 19 mayıs Kütahya Umut Gençliği Ribatı
**Ezgi=Eşref Ziya Terzi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..