12 Ekim 2009 Pazartesi

Acılarımada Kardeş Olurmusun?


Sıcak ilişkiler adına davet alıyorum
Biraz kan ve ilik hızlandırıcı olarak
Kardeşim dedim Acılarıma da kardeş olur musun
Baltasını havaya kaldırdı
Yükselemezdi daha
Söyledim
- Haydi acılar haydi az daha
Dedim kardeşim Omuz başlarımdaki şu yara
Ormanların serin gölgesindeki papatya değil
Arif bir bilinçle yürürken oldu
Yüce buyrukla

Aaah
Bu kadınlar kirletmiş
Başları kara geceler içinde yolunarak
Zindanlar nasıl dayanıyor katran duvarlar
Gebe karınların zonkuna
Kardeşim dedim
Sıcak ilişkilir
İşte çagrıyla çatlayan damar
Gövde sinir urganları kaçı olarak
Bir göz yaşı gibi
Sarktı dolandı kalpağrısına leylaklar

Cahit ZARİFOĞLU
Yukarıdaki resmi görmeyenimiz kaldımı bilmiyorum
İsrailin son Gazze katliamından sadece bir kare..
Ümmetin, derdi miras alan ve derdini davası edinen yetimleri..
Üstadın bu şiiri "Kur'ani Hayat" dergisinin "Nifaka Karşı İnfak" konulu sayısında yayımlanmıştı.Kardeşlik infak ile ayakta tutulur vurgusu yapılmıştı belkide..
Evet kardeşlik için tamda infaktı onların yaptıkları..
"Omuzlarındaki yarayı Arif bir bilinçle taşıyan" ve Canından infak eden kardeşlerimizin resmini tefsir etmem istense belkide üstadın bu şiirini okurdum sadece..
Üstad'a Rahmet, Mescid-i Aksa'daki kardeşlerimize selam ile..
NüHa

1 yorum:

Sözün Gücüne inanmayan neden kelime-i şehadet getirir ki?..